Jeg gjør en reise for å finne måter å håndtere "dritten" som kan komme opp - og som har en tendens til å gjøre det
Etter forskjellige faser i reisen, kommer jeg i kontakt med en bestemt blokkering De indre bildene responderer med å vise meg dritt ("mainnskit") som spas ut. Den er svart og fuktig, og det er mye av den (luktfri trommereise, heldigvis)
Så får jeg se en ovn, og forstår at dritten skal/må tørkes før den kan brenne (Slik de brenner etterlatenskapene til dyrene sine i områder uten annet egnet brensel)
Den må tas ut, og tørkes. Den er for våt, mørk og våt, ubevisst, full av følelser Ved å ta den ut i luft, belyse den, reflektere over, skinne oppmerksomhet på det - vil den tørke nok til at den kan brennes. Som brensel vil den gi lys og varme Det blir til næring
Brukere som leser i dette forumet: Yahoo [Bot] og 1 gjest
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet