Innleggets emne: Indføring i den spirituelle Andeskunst, Oslo 16.-18. April
Skrevet: 11 Mar 2010, 16:08
Fersking
Rudra meditasjonssenter har gleden av å arrangere kurset ”Indføring i den spirituelle Andeskunst” med Jens Peter Hansen fra København.
Kurset holdes over tre dager, 16.-18. april, 2010. Kurset holdes enten på vårt Rudra senter på Grunerløkka eller på et leid lokale i Oslo, avhengig av antall påmeldinger. Påmeldingsfrist er 20.3.2010. Prisen er kr. 1200.
”På denne workshop præsenteres undervisning og praktiseres basisteknikker i den spirituelle Andestradition. Jens Peter Hansen vil præsentere dig for sit arbejde med Andesvejen gennem de sidste 10 år. Han vil på sin kyndige måde indføre dig i Inkaernes mystiske levevis, og give dig indsigt i at arbejde med levende energi. Du vil lære at arbejde med elementer i naturen og at rense og opfylde din personlige energiboble.
Jens Peter Hansen er Rebirther, Psykoterapeut, Astrolog og har 20 års erfaring i psykoterapi. Han beskriver sin bakgrunn og kvalifikasjoner slik: • 1984 startede jeg uddannelse til astrolog og psykoterapeut. • Kursus i Silva Mind og andre mental trænings teknikker • Træning og uddannelse i Rebirthing, også kaldet Bevidst Sammenhængende Vejrtrækning, hos Collin P. Sisson i 1992. • Spontane energioplevelser under en lang rejse i Sydamerika 1997. Herefter modtog jeg Hatun Karpay indvielsen - den store energi indvielse af Juan Nuñez del Prado. • 2002 blev jeg certificeret underviser i den filosofiske og spirituelle Andestradition Foruden klientsessioner arbejder jeg med personale udvikling og underviser i rebirthing og psykoterapi bl.a. for NLP-Huset DK. Jeg er også formand for Wiraqocha fonden Skandinavien og underviser i kurser om energiarbejde, samt er underviser og rejseleder på spirituelle energirejser til Peru og England. Uddanner åndedræts – terapeuter og Inkahealer i Danmark.
For påmelding og eventuelle spørsmål
Swami Ganeshananda, Rudra meditasjonssenter, Helgesensgt 66B, 0558 Oslo. Mobile 92054501 Email swami_gALFAKRØLLlivePUNKTUMno
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet