Dato/klokkeslett: 09 Sep 2010, 04:57

Forumets hovedside » Mine egne sjamanerfaringer » Drømmer og drømmearbeid

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Mat /Drikke el.Annet mot mareritt?
InnleggSkrevet: 02 Jul 2010, 08:47 
Avlogget
Fersking
Fersking

Ville bli veldig takknemlig :eusa_pray: om noen skulle ha råd om hva man kanskje kan gjøre for å mindre mareritt?

Etter ...husker ikke engang sist jeg våkna normalt uten et rop med *SLUTT* *HEL###E,LA MEG VÆre* blekna litt da jeg våkna mitt i setninga :redface: , og jeg begynner føle meg utrolig utslitt på morgene.

Topp

Innleggets emne: Re: Mat /Drikke el.Annet mot mareritt?
InnleggSkrevet: 02 Jul 2010, 21:19 
Avlogget
Erfaren
Erfaren
Brukerens avatar

Lavendel hjelper hvertfall mot søvnproblemer så kanskje du sover bedre om du legger det under puten.
Har ikke så god peiling på akkurat mat imot mareritt men jeg vil tro at om du spiser lettere typer som frukt og grønt isteden for fett kjøtt og sjokolade++ blir du lettere i kroppen, lettere til sinns og vil tro du sover bedre også. Det er alltid en grunn for mareritt så kanskje det hjelper dersom du prøver å sette deg ned litt på dagtid og bearbeide det du har drømt og prøver å finne ut hva det er som drømmen sier til deg.
Mye kaffe kan skape urolig søvn og jeg drikker skjelden alkohol men får veldig urolig søvn av det så ikke drikk det om kveldene.. Det finnes forskjellige steiner/krystaller som ametyst som også kan hjelpe litt å legge under puten eller bruke som smykke. Dersom du går på noen form for tabletter, spesielt av den beroligende typen ville jeg prøvd å kutte det ut en stund. Husk at også mareritt, som andre drømmer, hjelper oss å bearbeide ting i underbevistheten, så når du våkner om morgenen så kan du heller prøve å bytte ut tanken "la meg være"..med : I natt har jeg jobbet masse i underbevistheten og sikkert kommet videre på mye rart. Sjekk evt. ting som gjenntar seg i drømmen og finn ut hva det betyr. Så kanskje underbevistheten din slipper å sende det så hardt i trynet på deg for at du skal "ta et hint"? Var noen av mine tanker.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Forumets hovedside » Mine egne sjamanerfaringer » Drømmer og drømmearbeid

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet