Mange tanker i mitt hjerte som banker så hardt NÅ sprenges kan di som sprenges MÅ Jeg kjenner etter Om jeg fremdeles danser Klumper i mine halser Vil bare forstå rister på innsiden usynlige tårer strømmer fra halsen inn i øynene og ned igjen og opp og inn og ut Jeg vet ikke om jeg vil se Vil jeg fremdeles kunne leve, slik som dette, Med DET? Med megselv, på en slik krunglette vei som jeg helt sikkert har valgt for megselv? Hvorfor valgte jeg DET? Jeg ser, noe jeg ikke helt kan se... Jeg bare skimter, nye tider i vente Nået som kommer, vil aldri gå Det bare reiser seg ifra slik vi kjenner nåets nå... Jeg vil bare danse, torden-valser med megselv jeg nå... Drømme dagene bort, inn i megselv, under en himmel som aldri var så blå. Jeg kan ikke leve med å ikke se... Jeg kan lære meg å leve med DET.... Men kan jeg danse...Med DET? Imens jeg SER på DET?
Jeg tar meg en røyk... Og så skal jeg se om jeg klarer.. å se...
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet