Hm...Jeg kan godt prøve, men jeg tolker kanskje mitt eget på andre måter enn du tolker ditt.
Når det er sagt, se alltid drømmen i forbindelse med det du opplever til daglig, jeg har selv mange veldig spesielle drømmer.
Landskapet du ser i drømmen representerer, slik jeg ser det, ditt indre følelsesliv, hvordan du har det nå for tiden...
Vann representerer følelser, luft representerer den mentale tanke-energien og intelektet..Uvær møter jeg selv ofte i drømmer i tider med mye indre diskutering, kan se utover stormfulle hav om kvelden i mine drømmer dersom jeg har mange følelser som er "stormfulle" om dagen..
Lett optimisme i livet viser seg ofte som sol i drømmer..Denne tornadoen din kan stå for at du har tanker og følelser som er veldig turbulente i forhold til noe, kanskje du har prøvd å redde barna dine fra dine tanker og følelser rundt noe spesielt, og at du føler at du ikke klarer det, så du føler at dem lider over dine "greier" kanskje? Siden det er mange barn tilstede kan det stå for sider av degselv som du prøver å redde ved å gå inn i et mer lukket rom i degselv. Men vanskelig siden jeg ikke vet hvordan livet ditt er ellers. Men jeg tror ikke du skal være redd. Ellers, pleier jeg å se etter farger, jeg tolker rød som sterke følelser ang overlevelse, blå som kommunikasjon, sannhet og grensesetting, er fargene mørke kan du se dem opp imot hva farger står for energisk, og legger du merke til spesielle farger kan det si hva det har med å gjøre, er fargen mørkeblå kan det bety depresjon og at du føler det er noe du ikke får sagt, og du kan fokusere mer på å reflektere over dine sannheter, leve etter dem og kommunisere dem. Jeg pleier å se det i forbindelse med chakraene, energisentrene i kroppen vår og hva dette kan knyttes opp imot i drømmen
http://www.threeheartscompany.com/chakra.htmlOm du blir redd for drømmer er det bare å se positivt på at drømmer bearbeider ting du opplever, så gled deg også over mareritt så langt det går. Følg magefølelsen din du. Lykke til