Dato/klokkeslett: 09 Sep 2010, 05:18

Forumets hovedside » Mine egne sjamanerfaringer » Drømmer og drømmearbeid

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Skypumpe...
InnleggSkrevet: 13 Jun 2010, 12:02 
Avlogget
Fersking
Fersking
Brukerens avatar

Jeg hadde en fryktelig drøm i natt, og prøver å tyde deler av den selv, men trenger nok en hjelpende hånd ;)

min familie var på ferie i et varmt men ukjendt land, da vi får melding om at en skypumpe er på vei mot oss. Det blir panikk blandt folket,for den kommer fort,og feier med seg alt på sin vei. Vi får beskjed om å løpe til nærmeste tilfluktsrom som ligger ved kaien(?). Min mann går ned stigen som fører han i sikkerhet,og han hjelper til med å ta imot en førskole-klasse som jeg står oppe og hjelper ned. De blir skikkelig dyttet og kastet ned til han,for alt må skje fort. Min egen datter og stedatter står og venter bak dem. Når det blir deres tur til å komme i sikkerhet,har de gått ut på kaien for å se etter noe. Jeg skriker til dem at de må løpe fort,for skypumpen nærmer seg. De løper mot meg fryktelig redde, og jeg ser at de umulig kan nå meg før bølgene kommer over kanten på kaien. Jeg ser dem prøve, og jeg ser vannet stiger lenger å lenger opp,slik at de ikke klarer å løpe. Jeg har ingen mulighet til å komme dem i møte,for beina mine er som støpt fast i grunnen. Det siste jeg ser er at min stedatter først blir tatt av vannet, så etterpå min datter. Alt er bare kaos og jeg er hysterisk etter å ha mistet mine to jenter,og jeg våkner til slutt av at jeg ligger og gråter og roper ut- NEI,nei nei...

Hva i all verden kan dette bety?? Håper noen kan være med å hjelpe meg. Og om ikke...har det iallefall fått meg til å tenke kraftig over alle de som var vitner og offre til tsunamien for noen år siden.

På forhånd takk:)

Topp

Innleggets emne: Re: Skypumpe...
InnleggSkrevet: 13 Jun 2010, 17:08 
Avlogget
Erfaren
Erfaren
Brukerens avatar

Hm...Jeg kan godt prøve, men jeg tolker kanskje mitt eget på andre måter enn du tolker ditt.
Når det er sagt, se alltid drømmen i forbindelse med det du opplever til daglig, jeg har selv mange veldig spesielle drømmer.
Landskapet du ser i drømmen representerer, slik jeg ser det, ditt indre følelsesliv, hvordan du har det nå for tiden...
Vann representerer følelser, luft representerer den mentale tanke-energien og intelektet..Uvær møter jeg selv ofte i drømmer i tider med mye indre diskutering, kan se utover stormfulle hav om kvelden i mine drømmer dersom jeg har mange følelser som er "stormfulle" om dagen..
Lett optimisme i livet viser seg ofte som sol i drømmer..Denne tornadoen din kan stå for at du har tanker og følelser som er veldig turbulente i forhold til noe, kanskje du har prøvd å redde barna dine fra dine tanker og følelser rundt noe spesielt, og at du føler at du ikke klarer det, så du føler at dem lider over dine "greier" kanskje? Siden det er mange barn tilstede kan det stå for sider av degselv som du prøver å redde ved å gå inn i et mer lukket rom i degselv. Men vanskelig siden jeg ikke vet hvordan livet ditt er ellers. Men jeg tror ikke du skal være redd. Ellers, pleier jeg å se etter farger, jeg tolker rød som sterke følelser ang overlevelse, blå som kommunikasjon, sannhet og grensesetting, er fargene mørke kan du se dem opp imot hva farger står for energisk, og legger du merke til spesielle farger kan det si hva det har med å gjøre, er fargen mørkeblå kan det bety depresjon og at du føler det er noe du ikke får sagt, og du kan fokusere mer på å reflektere over dine sannheter, leve etter dem og kommunisere dem. Jeg pleier å se det i forbindelse med chakraene, energisentrene i kroppen vår og hva dette kan knyttes opp imot i drømmen http://www.threeheartscompany.com/chakra.html
Om du blir redd for drømmer er det bare å se positivt på at drømmer bearbeider ting du opplever, så gled deg også over mareritt så langt det går. Følg magefølelsen din du. Lykke til :)

Topp

Innleggets emne: Re: Skypumpe...
InnleggSkrevet: 13 Jun 2010, 21:09 
Avlogget
Fersking
Fersking
Brukerens avatar

Tusen takk for svaret ditt... Det var absolutt en del nye vinklinger og tanker som jeg kan sitte sammen til dagliglivet... Fargene i denne drømmen, gikk stort sett i en varm gul (stedet vi var), kol-svart og grå (skypumpen) mørkeblå (vannet som tok jentene), og grønn (stedet vi skulle søke tilflukt). I dagliglivet har jeg det veldig godt, men sliter en del med tankekjør innimellom:) Og rensing av chakraene gjorde jeg senest i forgårs...og etter det har jeg hatt noen sære drømmer faktisk... Har ikke tenkt over det før du nævner det her... Så alt i alt, tusen takk:)

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Forumets hovedside » Mine egne sjamanerfaringer » Drømmer og drømmearbeid

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet