24. NOVEMBER leser jeg følgende i Tidsskriftet TILSYNEKOMSTEN:
" Bevisene øker stadig for at en ny ekstraordinær åndelig kraft er i stor virkomhet i verden........
gamle etterlengtede profetier går i oppfyllelse - profetier som varsler om en ny tid for menneskeheten...."
Jeg tenker Mayakalenderen- 2012 - når jeg leser dette, også noen bibelsitater kommer til meg: Paulus 1. brev kap.5 "Ingen vet når Herrens dag kommer, derfor må de troende våke og holde seg rede til å møte den og til å ta imot den Frelse som denne dagen skal føre med seg...." videre Lukasevangeliet kap 21 vers 5 - 36. Vers 7 heter det:"Når skal dette skje? Og hva skal tegnet være når dette skal skje? Vers 8: Se til at I ikke føres vill for mange skal komme i mitt navn og si - Det er meg, og tiden er nær - Gå ikke etter dem."
Tidsskriftet presenterer videre MAITREYA, KRISTUS - med disse ordene: "Når du ser og hører meg, vil du innse at du lenge har kjent de Sannheter som jeg ytrer: Disse enkle Sannheter, mine venner, ligger bak all eksistens: Fordeling og Rettferdighet, Brorskap og Frihet...."
Hva kan hver av en gjøre for å ta del i den store forvandlingen som nå er i gang? Hva sier dere sjamaner?
Eller - hva kan jeg gjøre mens jeg venter på "tilsynekomsten"? moskus
nettadresse:
http://shareno.net eller
www.share-international.org