Dato/klokkeslett: 09 Sep 2010, 05:24

Forumets hovedside » Om sjamanisme » Sjamanisme og annen åndelighet

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 14 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Auratransformasjon og sjamanisme
InnleggSkrevet: 21 Apr 2010, 23:51 
Avlogget
Global Moderator
Global Moderator
Brukerens avatar

Fra tidligere av har jeg sett at det har vært tilbud om å få auratransformasjon på alternativmesser, og jeg har sett på dette som det vi her på sonen tidligere har kalt "delfinchakramassasje".

Men nå i det siste har jeg hørt om flere i det sjamanistiske miljøet som har tatt auratransformasjon, og som har hatt mye positive erfaringer å fortelle om. Så derfor vil jeg spørre om følgende : Hva er egentlig Auratransformasjon? Er det slik at hele auraen blir fiolett og man mister sine chakraer og regnbuefargene? Hvordan skal man i så tilfelle jobbe med seg selv og selvutvikling ut fra fargene og chakraene?

Er en Auratransformasjon noe en sjaman trenger? Vil det være en hjelp på sjamanveien eller er det noe helt annet enn det vi driver med? Er Auratransformasjon noe høytsvevende, eller vil man fortsatt beholde sin kontakt med de verdenene vi vanligvis beveger oss i? Eller er det bare en form for healing rett og slett?

Jeg kunne tenke meg å høre andres tanker og erfaringer, både positivt og negativt, for å kunne vurdere om dette er noe jeg kan tenke meg å prøve.

Mvh Stridshjelp

Topp

Innleggets emne: Re: Auratransformasjon og sjamanisme
InnleggSkrevet: 22 Apr 2010, 10:02 
Avlogget
Erfaren
Erfaren
Brukerens avatar

"AuraTransformasjon™ er en permanent og gjennomgripende utvidelse av en persons aura og utstråling, og bevissthetsutvidelsen medfører over tid mange fordeler på den personlige front.

Kort beskrevet forener AuraTransformasjonen en persons intuisjon og handlekraft, noe som forsterker den personlige utstråling og gjennomslagskraft, man lar seg ikke lenger så lett stoppe av større eller mindre motstand fra omverdenen. Det åpnes for mer livsglede og man lar seg ikke lenger diktere av en skjult dagsorden som man ikke selv kan stå inne for. Man blir også bedre i stand til å definere seg selv som menneske samt til å markere sine grenser i forhold til omverdenen.

Under en AuraTransformasjon™ blir åndsenergien samlet og oppgradert med de nye sterke indigo- og krystall-energiene før den blir koplet direkte til kroppen via det sterkt beskyttende balanselegemet. Derfor blir det mye lettere å leve et liv i kontakt med kjernen i seg selv og den man er i den reneste form.

En AuraTransformasjon™ er ikke noe man forsøker bare for å prøve hva det er for noe, siden det ikke er angrerett når man først er transformert. Bevissthetsutvidelsen forplikter, så AuraTransformasjon™ er for psykisk friske mennesker som vil noe mer med livet sitt

En AuraTransformasjon™ utføres av en Auraformidler™ som i motsetning til flertallet av healere arbeider med balanseenergi frem for å arbeide med rent lys. Klienten får balanse i auraen og utstrålingen samt dypt i sitt indre - en balanse som ikke kan forklares med ord, den skal simpelthen føles!"

Du kan lese mer på www.auratransformation.no

Topp

InnleggSkrevet: 22 Apr 2010, 12:04 
Avlogget
Sonehelt
Sonehelt

Bare noen ord fra en, som fikk auratransformasjon i november.

Jeg brukte en uke for å bestemme meg, om jeg ønsket en
auratransformasjon. Jeg var i dyp tvil. Kunne det kombineres
med sjamanisme? Kunne det kombineres med den delen av
tibetansk buddhisme, som ligger mitt hjerte nær?

Og det var mitt hjerte jeg valgte å lytte til. Det sa ja.

Og det er det dette er, "hjerteveien".
Eller det blir kanskje helt feil å kalle auratransformasjon
for en vei. Det blir kanskje rettere å si, at det blir satt i gang
en prossess, som går av seg selv. De 7 chakra, med tilsvarende
element, går først sammen til tre for å ende opp i ett; hjertechakra
med ild. Det er det jeg opplever mer og mer nå, hjerteenergiene
arbeider sterkere og sterkere i meg.

Det har vært hardt for sinnet og kroppen i disse månedene.
Kanskje jeg ville ha opplevd dette uten auratransformasjon,
det har jeg ikke svar på, for jeg valgte å si ja til dette. Det vil
sikkert bli hardt fremmover også. Men jeg gir meg mer og mer
over, med en tiltro jeg ikke visste jeg hadde i meg, til det som
skjer.

Det jeg opplever, er hjerteåpning etter hjerteåpning. Akkurat nå
renner vannet ut og en vind blåser ned, kanskje de illusoriske,
veggene, i hjerterommet. Innimellom blir det kanskje for mye
ild også, da tar det lang tid for meg å balansere den, enn så lenge.
Men flammen i hjertet er ennå ikke tent. Jeg er i en overgangsfase.
Men når hjertet er tømt for vann, da vil kanskje flammen brenne.

Dette jeg skriver nå, er kanskje milevis utenfor det som har med
auratransformasjon å gjøre. Men, men... For to dager våknet jeg
opp med en dansende Kali inni meg, den mørke mor. Men så begynte
et mantra å synge i meg. Det var kjent, men det tok en stund før
jeg fant det på en cd.

Shivo`ham
Shivo`ham
Arunachala

Dette mantraet ville heller ikke gi seg, med å synge i meg. Jeg skjønte
jo at det var et Shiva mantra, men hva Arunachala var, visste jeg ikke.
Jeg googlet, jeg fant, en vismann. Vismannen fra Arunachala. Jeg
fant en film om hans liv, som berørte meg dypt. Jeg har lest på nett så øyet ble vått. Arunachala er et fjell i India og på det fjellet tennes en
stor ild, en gang i året. Men nok om dette.

Vismannen er Ramana Maharshi, han døde i 1950.
Her er noe han har sagt om hva hjertet er;

The heart is another name of god and the self.
The heart is the source of one´s existence.
The heart is the source from which the universe rises.
The heart is not physical.
To be as it, is in the heart.

Perfect knowledge is combined with ecstacy of devotion.
It is a directly experience, and non-attachment.
Seek the seeker

Self-surrender is the same as self-knowledge.
Mind absorbed in the heart.
Quest of the pure I amness.
See who you are.

Nå tror jeg at jeg vet hvor jeg vil med dette. "Hjerte-energien"
kan kombineres med alle ikke-dualistiske veier, alle direkte
erfaringsveier.

Det viktigste en auratransformasjon kan gi deg, tror jeg, er en
beskyttelse i balanselegemet. Men her får Jorflaa korrigere meg,
om jeg tar feil. Det blir enkelt å holde sine egne energier rene og
sende tilbake de energier, som ikke er dine.

Og Stridshjelp, du har rett i, at energiene som jobber i hjertet,
kan oppleves som massasje, men det er sterkere enn kiling!
Jeg har noen ganger mer enn nok med å puste og bare være.
Og en natt var hjerteåpningen så kraftig, at jeg bråvåknet fra
min dypeste søvn, og ble liggende i lang tid, og føle meg fremmed
fra alt, også meg selv. Så da visste jeg ikke "Who am I". Etterpå
kom kjærligheten. Om du vil kalle det delfinmassasje, så er det
greit for meg. Delfiner er herlige dyr :)

Og bare så det er sagt; det er meningen at denne prossessen skal
gå sakte. Ildelementet skal avbalanseres med de andre elementene.
Og å få kroppen i bevegelse er også bra for å integrere disse energiene.
Det var visst en melding til meg selv, ut på tur, i naturen!

Og det stopper jo sikkert ikke her. Når krystallenergiene er integrert
i hjertechakraet/kroppen, åpner det seg kanskje noe nytt! Kanskje det
er lysenergiene du skal jobbe med da Jorflaa! For noen uker siden fant
jeg en pdf fil på nettet. Det var en oversikt over et nett med lyskanaler,
som vi har i den subtile kroppen. De eksisterer side om side med chakrasystemet. Dette er et system, ifølge den tibetanske dzogchen filosofien, som er like intrikat, som de kanalene pusten går gjennom.

Og hva skjer når lysenergi skinner på krystallenergi?
Jo, da blir det regnbuefarger!!!

Kanskje auratransformasjon er en hjelp for oss "vanlige" mennesker, til å gå gjennom dype prossesser, med å transformere oss selv, som det i eldre tradisjon, tok årevis med meditasjon og tilbaketrekkning for å oppnå? Ikke bare at det er en hjelp til, at det skjer raskere og at vi slipper å sitte i isolasjon i huler etc., men at vi også er beskyttet, at det blir mulig for kroppen og sinnet og tåle påkjenningen? At vi kan leve et helt "vanlig" liv, mens vi går gjennom denne prossessen.

Og det er først når hjertechakraet er helt balansert, og medfølelsen integrert, at den plutselige oppvåkningsveien, stillhetens vei, åpner seg,
tror jeg. Er det da vi blir helt overlatt til oss selv, og kan bli vår egen indre veiviser?

Dette ble visst mer enn noen ord. Det hjertet er fullt av,
renner det over med :)

Topp

InnleggSkrevet: 22 Apr 2010, 22:54 
Avlogget
Erfaren
Erfaren
Brukerens avatar

"En AuraTransformasjon™ utføres av en Auraformidler™ som i motsetning til flertallet av healere arbeider med balanseenergi frem for å arbeide med rent lys. Klienten får balanse i auraen og utstrålingen samt dypt i sitt indre - en balanse som ikke kan forklares med ord, den skal simpelthen føles!"

Det er den gamle tids aura som har regnbuefarger, Shri. Det er den som oppløses, i en AuraTransformasjonTM. Som regel er den allerede "slitt", frynsete, full av huller. Man kan føler seg vidåpen, sårbar og ubeskyttet.
"Under en AuraTransformasjon™ blir åndsenergien samlet og oppgradert med de nye sterke indigo- og krystall-energiene før den blir koplet direkte til kroppen via det sterkt beskyttende balanselegemet."
Indigoauraen (4.dimensjonsfrekvens) er indigofarget, med spetter av hele fargespekteret i seg. Den har tre energisentre, chakraer, da de tre nedre chakraene, rot-, hara- og solarplexus går sammen til et nytt harachakra, hjerte- og halschakra går sammen til et nytt hjertechakra, panne og kronechakra går sammen til et nytt pannechakra.
Balanselegemet som du får på plass i en AuraTransformasjonTM, er et sterkt elektromagnetisk felt som slutter tett inntil kroppen og fungerer om beskyttelse, og som formidler av åndsenergi mellom aura og kropp. Indigoenergien kalles også Indigobroen, da den er en overgangsenergi til Krystallenergien.
Krystallauraen (5.dimensjonsfrekvens) har lys skinnende rosa farge og har et chakra, hjertechakra. Krystallenergien integreres som regel først i auraen, deretter langsomt inn i kroppen. Dette kalles Krystalliseringsprossessen. Den skal gå langsomt. Det er integrering av ren åndsenergi på celleplan, elementet ild. Og det er riktig som du sier, Shri, at ildelementet må balanseres med de andre elementene: vann, jord, luft.
Se illustrasjoner av de ulike auraene på http://www.auratransformasjon.no
Her kan du også lese om Indigobarn og Krystallbarn, fremtidens voksne.

Sist endret av jorflaa den 23 Apr 2010, 10:24, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 23 Apr 2010, 10:22 
Avlogget
Erfaren
Erfaren
Brukerens avatar

Er AuraTransformasjonTM noe en sjaman trenger?
Hva er så det å være sjaman? Det er etter mine begreper, enkelt sagt, å ha evnen å kunne bevege seg inn i utvidete bevissthetstilstander, og handle ('act') i tilstanden til beste for seg selv og andre, for jorda og Altet. Vandre mellom verdnene, løfte seg, ha overblikket, "ta grepet".
Sjamaner har gjennom århundrene, bevart kunnskapen om dette, og holdt det høyfrekvente levende på jorda. Ailo og andre har de siste ti-årene bidratt til å gjøre denne kunnskapen tilgjengelig for mange. At vi integrerer høyere frekvens i oss, gjør at energifrekvensen på jorda løftes.
Energien på jorda er nå så høy, at det er mulig for oss å integrere - i vår egen aura og kropp, på celleplan, og i levende live - den frekvensen som vi tidligere først har kunnet møte i døden. Vi beveger oss mot Saivobevissthet, Krystallenergi, enhetsbevissthet, estetisk bevissthet, vår essens, hva vi er ment å være. Og det stopper ikke her...
En AuraTransformasjonTM er for meg et effektivt verktøy til å kunne hjelpe mennesker som vil det opp i frekvens.
Du vil kjenne i deg selv om AuraTransformasjonTM er noe for deg.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Apr 2010, 10:58 
Avlogget
Virtuell sjaman!
Virtuell sjaman!
Brukerens avatar

Hei Jordflaa

Håper det er ok å stille spørsmål om dette til deg. Det er et tema jeg har lurt mye på og satt meg litt inn i. Og særlig kjent på kropp og sjel.

Jeg tror det er mange som går igjennom disse prosessene uten å ta noen form for transformasjon. Jeg tror det ligger naturlig i tiden, det er også derfor at flere og flere kan fødes mer eller mindre rett inn i dette. Det er etter min mening all historie (all tidligere og nårværende eksistens) og all bevissthet som nå gjør dette mulighet mot å ta form/manifesteres.

Jeg fikk for 3 år siden en person som driver auratransformasjon til å se på meg fordi jeg mente å være i disse stadiene selv uten å ha tatt noen transformasjon. Personen så at jeg var i krystalliseringsfasen. På det tidspunktet forundret det henne ettersom hun både hadde lært under opplæringen, og sett gjennom mange eksempler, at det ikke skulle være mulig. Hun gjorde den gang en balansering på meg (altså ikke transformasjon) og det var enormt sterke energier i sving når hun i 1 1/2 time holdt på. Det ble gjort som en fjernhealing. Jeg vet ikke om det egentlig gjorde noe med meg mer enn der og da. Jeg følte ikke at jeg ble noe anderledes av det. Jeg bare fortsatte i den prosessen jeg så lenge hadde vært i. Som når sant skal sies har vært periodevis knalltøff, men som også etterhvert har begynt å falle på plass.

Grunnen til at jeg den gang spurte henne om å se på meg var at jeg gjenkjente meg i så mye av hva disse teoriene snakket om, og derfor mente at dette også vedrørte meg på en eller annen måte.

Jeg må innrømme at jeg blir litt skeptisk når det sies at kun få healere (kun sertifiserte auratransformatører?) er kapable til å jobbe med dette som jeg altså mener at skjer helt av seg selv med kanskje stadig flere og flere mennesker.. Og blir også litt skeptis mot å blande dette mot sjamansimen ettersom den ikke forhærliger lyset fremfor mørket. Sjamanismen i sin form er ikkedualistisk og forholder seg holistisk til en verden hvor mørket er en like naturlig del av eksistensen som lyset. Jeg har alltid hatt en skepsis mot dem som fremhever lyset som mer verdt enn mørket. For meg er det et tegn på noe som ikke henger helt sammen.

Jeg mener absolutt av det finnes både uavklart lys og uavklart mørke....som det også finnes avklart lys og avklart mørke. Et avklart mørke ligger i ro, har fred, har ingen skjulte fordømte energi ombord. Og så lenge vi driver å kaster skam og skyld på mørket og sender inn i avvisning det vi ikke vil være ved, så vil vi ikke kunne være såkalte opplyste/bevisste mennesker...mener jeg....her og nå.

Jeg lurer på om dette er forenelig og hvordan det er forenelig.

Og så lurer jeg på hva som egentlig skjer mellom chakraene og hva som skjer bevissthetsmessig når man skal forene de tre til et.....om du vil fortelle noe om det? Jeg har enormt mange tanker og teorier om det....som ikke helt henger sammen ;)

mvh
CooCoo Tara

Topp

InnleggSkrevet: 23 Apr 2010, 12:18 
Avlogget
Erfaren
Erfaren
Brukerens avatar

Selvfølgelig er det lov å spørre.
Jeg har ikke alle svar.
Anni Sennov sier at hun, spesielt i Norge, har sett at folk har startet kroppskrystallisering før de krystalliserer i auraen. Hun mener det kan være fordi vi har tradisjon for å oppholde oss mye i naturen her i landet - naturen er jo ren åndsenergi.
Det er mange vegar... og AuraTransformasjonTM er ikke den eneste, men den er effektiv.

AuraTransformasjonTM er et beskyttet navn knyttet til en bestemt metode. Det er mange teknikker 'der ute', knyttet til aura-, auratransformasjon, auraendring på ett eller annet vis. Anni Sennov har trademarked sin metode, for at kunden skal være trygg på at den mottar behandling etter denne metoden, av autoriserte AuraformidlereTM. Den gjør ikke krav på å være eneste mulige metode for å endre aurastruktur inn i den nye tids energi.

Det er riktig som du sier CooCooTara, at man kan fødes inn i den nye tids aura. Og det er nettopp det som skjer nå. Fra 1995, i følge denne teorien, fødes det kun barn med Indigoenergi på jorda. Fra ca midt på 1980-tallet er barn født med blandingsenergi, en blanding av gammeltids aura og Indigoaura. Fra 2009, sies det, fødes bare Krystallbarn. Over hele jorda.
AuraTransformasjonTM er for mennesker med den gamle tids aura, som vil løftes energimessig, for å matche den nye tids energi.
AuratransformasjonTM arbeider ikke med lysenergi, men med balanseenergi. Den forherliger ikke lys framfor mørke. Krystallbevissthet innebærer enhetsbevissthet, og er ikke-dualistisk.

Om du er interesert i å vite mer om Krystalliseringsprosessen har Anni Sennov skrevet en bok om det: "Krystalmennesket & Krystaliseringsprocessen". Ellers er det mye interessant å lese i artikkelarkivet på auratransformations nettside, se http://www.auratransformation.no/artikler.htm

Sist endret av jorflaa den 24 Apr 2010, 14:12, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 23 Apr 2010, 18:40 
Avlogget
Virtuell sjaman!
Virtuell sjaman!
Brukerens avatar

Takk for svar. Jeg ser nå at jeg leste feil vedr det å jobbe kun med lys kontra å jobbe med balanse og det var fint å lese ditt svar rundt det.

Jeg vet ikke hvor mye du kan svare på vedr det jeg lurer på rundt dette, eller om du ønsker å bruke noe særlig tid på det. Eller om jeg bare MÅ lese boken for å få mer svar. Jeg har lest hennes bok om Indigoer og Krystaller for en del år siden da den kom, og for 3-4 år siden leste jeg artiklene på hennes WEB-side. Og jeg opplever å bli stappfull av spørsmål heller enn svar når jeg leser. Så jeg spør gjerne litt til fordi jeg undres ganske mye og jeg tror at dette er veldig aktuelle ting som både Sennov og andre kan bidra med biter rundt. Jeg tror ikke heller at hun heller har alle svarene... langt i fra :)

Det var godt å lese at hun nå sier at det finnes flere måter å gå på enn denne som hun selv leverer. Det er kun få år siden hun hevdet at det ikke var mulig for et voksent menneske å være i hverken Indigo eller Krystalliserings- fase og bevissthet. Hvilket jeg mobeviste da.

Jeg forstår ikke Sennovs forklaringer rundt dette med at krystalliseringen kan skje enten i kropp eller i auraen uavhengige av hverandre. Hvordan er det mulig å skille mellom kroppen og auraen. For henger ikke disse sammen i gjensidighet?

Det jeg lurer mest på for egen del er hva som egentlig skjer når de 3 sentrene blir til 1...det er her jeg muligens har slitt. Hvordan oppleves det bevissthetsmessig i hvert av sentrene f.eks og hvordan smelter chakraene sammen? Er det f.eks broer i mellom dem, eller porter? Hva med slør?

Det er ganske så opplagt synes jeg, at når en person er opplyst så funker alt som et hele...som i HEL. Og det har skjedd sjeler i kropp tidligere. Derfor mener jeg at dette ikke er noe så spesielt som f.eks Sennov og andre skal ha det til...muligens?

For to år siden fikk jeg påvist et kolapset harachakra, samt rot og solar p nærmest ute av drift. Det var Ailo og en erfaren mestudent som så dette, den gang da jeg gikk på Saivvo. Min medstudent sa at jeg virket bemerkelsesverdig oppegående på tross av tilstand. Det fikk meg den gang til å undres om jeg var hårfint nærme å ha integrert disse tre mot et stort nytt hjertechakra. Jeg valgte allikevel å forholde meg til 3 nedre chakraer videre....og har slitt noe vannvittig med det. Det har endelig begynt å hjelpe på igjen og det kjennes mer som et hele nå. Men jeg lurer fremdeles på om dette virkelig er som Sennov skisserer eller om det er slik at all ny energi og bevissthet kun kan skapes fra det som har vært. Jeg tror nemlig ikke at ny bevissthet kan skapes av seg selv, men at den kan gå opp i et større hele når det som har vært finner tilbake til sin opprinnelige og naturlige plass. Som at summen av noe går opp i et større hele.

Det er ikke min mening å være vanskelig her, men jeg synes dette er veldig elementære ting som det jo må være bra å kunne lufte åpent mellom folk som har interesser denne vei. Jeg er som sagt mest i undrende modus rundt saken ;)

mvh CooCoo

Topp

InnleggSkrevet: 24 Apr 2010, 14:06 
Avlogget
Erfaren
Erfaren
Brukerens avatar

Jeg tror du CooCooTara, som er så interessert, vil ha stort utbytte av å lese bøkene til Anni Sennov.

Når jeg arbeider med AuraTransformasjonTM, merker jeg at gammel tids aura ofte er i oppløsning, noe som gjør at en er ubeskyttet, åpen og utsatt for å invaderes av energiene en ferdes i. Jeg kjenner også at folk kan være veldig ubalanserte, noen ganger helt 'skeive' energimessig. Det jeg gjør er å løse den gamle tids aura helt opp, åpne opp for at åndsenergien kan stømme inn og fylle opp energifeltet, og setter så på Balanselegemet. Sammen med at Balanselegemet kommer på plass dannes de tre nye chakraene, som er typisk for Indigoenergien. Etterhvert som man integrerer åndsenergien (krystalliserer) i aura og kropp, heves frekvensen på energilegemet. Hver lille celle løftes inn i hjertefrekvens, som er ren åndsenergi, slik også med energisentrene.
Det å få 'kontakt' med hjertefrekvensen er en ubeskrivelig følelse.

Under min AuraTransformasjonTM kjente jeg hvordan åndsenergien, fra alle kanter strømmet inn i kroppen, og jeg så i et glimt at det ble helt klart rundt meg, gyllent helt ytterst. Det var en REN erfaring. En erfaring av behagelig, litt kjølig klar renhet som gjennomstrømmet meg. Jeg kjente også som øyeblikkelig effekt av dette, at jeg ble mer meg selv.

Jeg fikk min AuraTransformasjonTM i januar 2007, mellom første og andre samling på Saivo. I tiden etterpå har jeg erfart intensivert egenutvikling mot å nærme seg mitt eget vesen, min essens. Ailo har fulgt meg, hjulpet meg, støttet meg, veiledet meg. Jeg sier ikke at det har vært bare lett, for det har det ikke. Det har vært gledesfylt og smertefullt.
Jeg kjenner nå en økt tilstedeværelse, jeg har fått en indre styrke, og mot til å gå gjennom min motstand, 'face' det jeg frykter, og møte det som er vanskelig. Jeg har fått bedre innsikt i hva som angår meg, og hva jeg kan slippe. Blitt flinkere til å fokusere min energi dit det nytter, og velge hva jeg vil bruke livet mitt på.

Sist endret av jorflaa den 26 Apr 2010, 11:50, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 26 Apr 2010, 00:35 
Avlogget
Virtuell sjaman!
Virtuell sjaman!
Brukerens avatar

Tusen takk for svar. Ja, jeg bør nok lese boka, men er redd jeg ender opp med enda flere spørsmål enn svar på de spørsmål jeg har :) Det er så stort et tema. Og jeg ønsker å forstå dette på en slik måte at det kan forene både de gode gamle erfaringveier som så lenge har vært gjeldene, med disse nye måter. Ikke på Sennovs måte, men min :) Jeg tror det er klokest så.

Jeg er hvertfall ikke i tvil om at for meg har det handlet om å integrere denne åndsauraen på plass i kropp og ikke omvendt. Og jeg har ikke hatt noen transformasjon fra en transformatør...men har gjort "jobben" selv.

Jeg ser at Sennov skriver en artikkel inne på siden sin om enteogener og at disse er desktruktive for ens utviklingsvei. Hvis det er så, så har det vært en medvirkende årsak til mitt slit. Men jeg tror ikke hun har rett i dette når det kommer til enteogener brukt i seremonielle sammenheng. For egen del er slike seremonier ikke vært min hovedgekjeft å drive med, men jeg synes de få seremonier jeg har vært med på har vært lærerike så det holder...de også.

Heldigvis, må jeg nevne :wub: , er det fysiske på veldig mye bedre gli nå. Smerter, mistilpassethet i kropp, overvekt og slitenhet begynner virkelig å slippe taket. Det kjennes ut som en ny stor frihet. Med denne energien som du beskriver som kjølig og klar (som jeg har kjent lenge...veldig lenge) så er det som om jeg kan transformere kroppen min nå, og det tar kortere og kortere tid. Det har dog tatt lang tid å få det på plass "all the way to the bones of it" :respect:

Spennende temaer!

Topp

InnleggSkrevet: 26 Apr 2010, 20:41 
Avlogget
Erfaren
Erfaren
Brukerens avatar

Om det er Berit Reavers artikkel
"Hvorfor benytte hallucinogener for at få enbevidsthedsudvidende effekt når vi kan uden i Den Nye Tid" ,
så legger jeg ut linken her:
http://www.auratransformation.no/pdf/AR ... %20tid.pdf

Topp

InnleggSkrevet: 27 Apr 2010, 00:46 
Avlogget
Virtuell sjaman!
Virtuell sjaman!
Brukerens avatar

Ja, det var den artikkelen jeg leste....av Reaver. Jeg la bare ikke merke til at det var en annen person enn Sennov som hadde skrevet det. Det spiller nok ikke så stor rolle, regner med at de er enige om dette ettersom det ligger på Sennovs side.

Wow! dette er svære temaer. Jeg har lyst til å skrive om det, dele både erfaringer, tanker, undringer og spørsmål. Men jeg begynner og skrive og kommer bare ikke i mål...selv etter "foredrag" som er så lange at det sannsynligvis ikke er noen som orker å lese dem >:(

Men dette satte allikevel noe i sving å kjenne på. Og som ofte skjer meg så står jeg med en fot i hver leier og klarer ikke å forstå hva som er rett eller galt i noen av dem. Jeg ser at begge deler er like riktig OG like feil. Og jeg kjenner at det er helt greit det også :razz: :icon_biggrin:

mvh
CooCooooo

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jul 2010, 15:07 
Avlogget
Fersking
Fersking
Brukerens avatar

Hejsan

Intressant läsning det här. Är själv inte så välbekant med auror, verkar aldrig ha fått grepp om det, för mig är de bara något man känner.

Är lite intresserad av att veta hur man själv kan göra någonting åt sin egen energi. Är på en plats där jag varken har funnit någon att tala om detta med eller kan finna hjälp i denna sortens frågor, således är jag helt utelämnad åt internet (vilket inte är så illa, finns ganska mycket här ute i cyberrymden.)

Nå för att komma till skott, säg nu att jag vill på ett ganska direkt sätt själv rensa ut mina dåliga energier och ta in mer utav det bättre slaget. Skulle någon kunna ge mig några riktlinjer? Jag har inte den blekaste om hur jag skall gå till väga och det hade varit väldigt bra för mig om jag kunde genomföra någon form av transformation.

Vore väldigt tacksam för några tips.

Simma lugnt

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jul 2010, 22:25 
Avlogget
Erfaren
Erfaren
Brukerens avatar

Auratransformasjon skal jeg ikke uttale meg om men ang. metoder..De fleste her inne har nok metoder som dem finner på veien, som fungerer best for dem. Du må finne dine talenter, og redskap som passer best for DEG. Det finnes mange måter å kvitte seg med negativ energi på, men først er det lurt å ha et lite bilde av hva du har med å gjøre. Er det andres negativitet som preger deg? Er det dine egne følelser? Prøv å løs opp i det som ligger under før du finner ut om du trenger å kvitte deg med det. Noen ting må man bare føle på. Man kan sende tung energi ned i jorden, trær eller døde ting. Du kan bruke røkelse/salvie for å rense auraen/rom osv. Du kan visualisere både det ene og det andre, spørre om hjelp fra hjelperene dine.. Finn også ting som du kan bruke for å heve energien som du sier.. Påkall kraftdyret ditt og bli kjent med energien og kraften i det, kall på det dyret som representerer styrkene du trenger eller føler for, eller kanskje du får kraft av å synge, danse, meditere, male, osv. Det finnes ufattelig mye å ta av, test ut litt forskjellig og kjenn på hva du føler at du mestrer og hva som gir deg kraft og energi og bruk det :)

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 14 innlegg ] 

Forumets hovedside » Om sjamanisme » Sjamanisme og annen åndelighet

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet